Actium na succesvol project live met iWebsite, Klantvolgsysteem en Kennisbank

18-06-2018

Actium na succesvol project live met iWebsite, Klantvolgsysteem en Kennisbank

Op 22 mei 2018 is Actium live gegaan met de volledige iWebsite. De corporatie uit Assen werkt sinds begin dit jaar al met het Klantvolgsysteem en de Kennisbank van Batavia Groep. Binnen het project is bewust gekozen voor fasering, zodat de medewerkers alvast ervaring op konden doen met de Kennisbank en het Klantvolgsysteem vóór de huurders gebruik gingen maken van de iWebsite. Bij de livegang van de iWebsite kon daarom alle aandacht naar de huurders gaan.

De communicatie van het project
Actium heeft vanaf de start veel aandacht besteed aan de communicatie en organisatieontwikkeling rondom het project. Na een brainstorm over een leuke en duidelijke manier om over het project te communiceren richting collega’s, ontstond Klant Informatie Module KIM. De vele mooie communicatiemiddelen rondom KIM gaven goed weer welke rol KIM speelde bij het project. In de geboorteaankondiging bij de start van het project (inclusief geboortekaartje) werd uitgelegd wie KIM is, hoe de medewerkers haar het beste konden begeleiden tijdens de eigenwijze kleutertijd (voorbereidingsfase), strubbelingen als jong volwassene (implementatie- en testfase) en hoe ze haar gingen voorbereiden om goed haar werk te doen in de grote wijde wereld (livegang). 

Huurders van Actium kunnen nu digitaal zelf zaken regelen, inzien en simpel en snel in contact komen met medewerkers van Actium.

Nieuwsgierig?
Neem een kijkje op de website van Actium.