Schrijf je in voor de Batavia Groep themamiddagen

28-11-2022

De komende maanden organiseren wij verschillende themamiddagen, waar wij met corporatiemedewerkers in gesprek gaan over verschillende thema’s. Wil je geïnspireerd worden door onze adviseurs of andere corporatiemedewerkers over verschillende thema’s rondom vastgoedsturing? Ben je benieuwd naar de brede mogelijkheden van de VastgoedCloud? Zijn er nieuwe medewerkers die meer kennis willen opdoen van vastgoedsturing met hulp van de VastgoedCloud? Of vind je het leuk om samen met andere corporatiemedewerkers in gesprek te gaan over onderwerpen als Beheerplannen, Projecten, scores en KPI’s en het delen van data in de VastgoedCloud? Kom dan naar (één van) onze themamiddagen! De themamiddagen zijn toegankelijk voor zowel klanten van Batavia Groep, maar ook voor corporatiemedewerkers die (nog) niet met tooling van Batavia Groep werken.
 
Je kunt je nu inschrijven voor de eerste twee themamiddagen!

Maandag 28 november 2022

Alles over Complexbeheerplannen
Batavia Groep heeft al meer dan 20 jaar ervaring in tooling die helpt bij het maken van beheerplannen, en het communiceren/informeren hiervan intern en extern. Deze functionaliteit is binnen de VastgoedCloud nog verder verbeterd in samenwerking met woningcorporaties. Kom naar de themamiddag ‘Complexbeheerplannen’ en laat je inspireren!

 Onderwerpen die tijdens deze themamiddag aan bod komen zijn:

  • Hoe kan het vastgestelde beleid het beste gecommuniceerd worden met de interne medewerkers van de corporatie (op tactisch niveau)?
  • Hoe kan dit op een eenvoudige en gestructureerde wijze worden beheerd (in de VastgoedCloud)?
  • Wat zijn de analysemogelijkheden met de inhoud van de complexbeheerplannen?
  • Welke tips en trucs hebben andere corporaties?


Donderdag 19 januari 2023

Externe data en delen van data
Het delen van data zal komende jaren steeds belangrijker worden bij woningcorporaties. Er is ook steeds meer externe data beschikbaar, maar wat kun je er mee? Tijdens deze themamiddag gaan we hierover met elkaar in gesprek.
Onderwerpen die aan bod komen zijn:

  • Wat kun je met alle beschikbare externe data?
  • Wil je data van gebieden met eigen bezit, of ook andere gebieden?
  • Hoe kom ik aan meer data over mijn huurders?
  • Welke CBS data en PDOK data zijn goed bruikbaar?
  • Eigen data met externe data vergelijken
  • Delen van data met andere corporaties


Locatie
De themamiddagen vinden plaats bij Bar Beton op Amersfoort centraal station. 

Bar Beton Amersfoort Centraal
Stationsplein 115 - 117
3818 LE Amersfoort - Perron 4/5

Tijdstip
12:00 - 16:00 uur.

We starten om 12:00 uur met lunch, waarna we om 13:00 uur starten met de inhoud van de middag. De themamiddag is om16:00 uur afgelopen.

Ja, ik meld me aan